Περιεχόμενα

1. ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Για την είσοδό σας στην Ψηφιακή Υπηρεσία, θα πρέπει να καταχωρήσετε τους προσωπικούς σας κωδικούς taxisnet, επιλέγοντας από την αρχική οθόνη της Εφαρμογής το πεδίο "Είσοδος με ΓΓΠΣ".


Aφού συμπληρώσετε τους κωδικούς σας, πατάτε την επιλογή "Σύνδεση"


και στην συνέχεια πατάτε το "Αποστολή".

Τελευταίο βήμα, πριν ξεκινήσετε με την Εφαρμογή, είναι η επιβεβαίωση των προσωπικών σας στοιχείων, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Από το πάνω δεξιά μέρος της οθόνης, όπου βλεπέτε τα στοιχεία με τα οποία έχετε συνδεθεί στην Εφαρμογή, μπορείτε επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, να αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας.

2. ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Στην εφαρμογή μπορείτε να συνδεθείτε είτε με τους κωδικούς Ψηφιακών Υπηρεσιών που αντιστοιχούν στο ΑΦΜ της εταιρείας, είτε με τους προσωπικούς κωδικούς Ψηφιακών Υπηρεσιών που αντιστοιχούν στο ΑΦΜ ενός εκπροσώπου της εταιρείας. Τους εκπροσώπους τους ορίζει η ίδια η εταιρεία από τον λογαριασμό της στην εφαρμογή και από την επιλογή Διαχείριση χρηστών εφαρμογής στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο εκπρόσωπος που θέλετε να ορίσετε να είναι εγγεγραμένος στις Ψηφιακές Υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ. Μπορείτε να ορίσετε όσους εκπροσώπου επιθυμείτε.

Αρχικά, πληκτρολογείτε το ΑΦΜ που θέλετε και πατάτε στην συνέχεια το Αναζήτηση. Αν σας βγάλει μήνυμα "Ο Φορολογούμενος δεν βρέθηκε", αυτό σημαίνει ότι το συγκεκριμένο ΑΦΜ δεν είναι εγγεγραμένο στις Ψηφιακές Υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ. Διαφορετικά, επιλέγετε τον χρήστη που σας εμφανίζει. Αν θέλετε να διαγράψετε κάποιον εκπρόσωπο, τότε κάνετε uncheck το box στην στήλη Ενεργός. Πατώντας το Επιστροφή, γυρίζετε στην Αρχική Σελίδα της εφαρμογής.

Το κουμπί Διαχείριση χρηστών εφαρμογής είναι και η μόνη διαφορά που βλέπει ένας χρήστης - εταιρεία από έναν χρήστη - εκπρόσωπο στην Αρχική Σελίδα.

Κατά τα άλλα, στην Αρχική Σελίδα, μπορείτε αρχικά να δείτε το σύνολο των αιτήσεων που έχετε καταχωρήσει.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, υπάρχουν μία σειρά από Φίλτρα Αναζήτησης για να μπορέσετε να περιορίσετε το εύρος των αποτελεσμάτων και να αναζητήσετε συγκεκριμένη αίτηση ή συγκεκριμένη κατηγορία αιτήσεων (π.χ. Εγκεκριμένες). Η εφαρμογή ξεκινάει με προκαθορισμένο το φίλτρο των Αποθηκευμένων αιτήσεων, συνεπώς θα πρέπει να το αλλάξετε κάθε φορά για να δείτε αιτήσεις που δεν βρίσκονται σε αυτό το στάδιο

Παράλληλα, από την επιλογή Αλλαγή Είδους Αίτησης μπορείτε να επιλέξετε για την έκδοση ποιου πιστοποιητικού θέλετε να αιτηθείτε.

3. ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΝΕΑΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

Για να προχωρήσετε στην δημιουργία μίας νέας αίτησης, θα πρέπει από την Αρχική Σελίδα να πατήσετε το Προσθήκη Αίτησης. Τα πρώτα πεδία είναι προσυμπληρωμένα και δεν μπορείτε να τα επεξεργαστείτε.

Στην συνέχεια, συμπληρώνετε τα πεδία που σας ζητούνται είτε πληκτρολογώντας την απάντηση, είτε επιλέγοντας από την διαθέσιμη λίστα. Στο τέλος, πατάτε το Αποθήκευση.

Αν πατήσετε Αποθήκευση χωρίς να έχετε συμπληρώσει όλα τα απατούμενα πεδία, τότε η εφαρμογή θα σας ενημερώσε με σχετικό μήνυμα και δεν θα σας αφήσει να προχωρήσετε.

Μόλις πατήσετε το Αποθήκευση θα σας ανοίξουν επιπλέον πεδία, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. Αρχικά, επισυνάπτετε τα απαραίτητα έγγραφα πατώντας το Επιλέξτε Έγγραφα και στη συνέχεια το Μεταφόρτωση pdf αρχείου.

Στην συνέχεια, επιλέγετε το Προσθήκη νέας εισαγωγής - απόκτησης για να συμπληρώσετε τις λεπτομέρειες εισαγωγής και συγκεκριμένα το Τελωνείο. Επιλέγετε το ΟΚ για να αποθηκεύσετε την καταχώρηση. Μπορείτε να επαναλάβετε την διαδικασία, αν απαιτείται.

Στο τέλος, μπορείτε να επιλέξετε Οριστικοποίηση για να υποβάλετε την αίτησή σας ή Επιστροφή για να την Αποθηκεύσετε προσωρινά και να επιστρέψετε στην Αρχική Σελίδα. Μία Αποθηκευμένη αίτηση μπορείτε είτε να την οριστικοποιήσετε σε άλλον χρόνο, είτε να την διαγράψετε.

Αφού οριστικοποιήσετε μία αίτηση, δεν υπάρχει κάποια άλλη διαθέσιμη ενέργεια, παρά μόνο να ενημερώνεστε από την Αρχική Σελίδα για την εξέλιξή της.